Slutlig presentation!

Nu var det ett tag sedan man hörde om kronanprojektet, inte sant? Men häromdagen kunde man faktiskt läsa om oss i Kinda Posten, vilket var en överraskning för oss båda två men en riktigt rolig sådan!

Nu är det iallafall dags för en slutlig presentation om vårt arbete och vi vill bjuda in er allihop! Vi kommer att berätta om hela projektet från början till slut, visa bilder och filmer från projektets gång och från resan och självklart är det ett perfekt tillfälle att ställa frågor och själva bli inspirerade!

Så som sagt, alla är välkomna bara ni osar/hör av er senast den 16 maj antingen här i bloggen, eller mailar oss på [email protected], smsar eller ringer Catrine på nummer: 0761858566 eller Amanda på nummer: 0706416401.

Plats: Thoren Business School, som ligger på Storgatan 3 i Linköping. 
Datum: 18 maj
Tid: 16.00
Och som lovat så lägger vi även nu upp ett litet smakprov, en kort film från en av skolorna vi besökte i Kimilili som bland annat jobbade extra mycket med barn som hade speciella behov. Här på filmen ska Amanda och jag precis åka iväg till en annan skola så vi säger hejdå till barnen som kommer springandes från alla håll och ska vinka!

Varmt Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Diana Savina

ååååååh. va fint att se. så himla himla himla fint att se. dom där barnen kommer jag få vinka byebye till om några månader jag med. ÅÅÅÅÅÅÅÅH

ska läsa vidare i eran blogg sen ikväll när jag kommer hem igen. åh.

2011-09-02 @ 18:05:10
URL: http://dianasavina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0